Záruční a pozáruční servis
Naše firma poskytuje záruční i pozáruční servis na zařízení, práce, hardware a software dodávaný naší firmou.
V rámci nadstandardního vztahu naší společnosti se zákazníky, nabízíme uzavření servisní smlouvy. Daná servisní smlouva vždy vychází z konkrétních potřeb zákazníka. Obecnou výhodou servisní smlouvy pro zákazníka je možnost výběru garance služeb, např.:
Pravidelný servis
dle konkrétní dohody se zákazníkem. Tento servis pokrývá veškeré běžné potřeby zákazníka z hlediska servisovaného HW a SW.
Definovanou reakční dobu
opět dle konkrétní dohody se zákazníkem, nastavenou pro jednotlivý typ servisovaného zařízení dle jeho důležitostí pro zákazníka a nutné doby dostupnosti (např. do 6. hodin, 7x24 hodin apod..)
Konzultační servis (hotline)
online řešení problémů zákazníka s HW a SW všude kde potřebuje.
A mnoho dalších služeb, dle konkrétní potřeby zákazníka.
Máte zájem o záruční a pozáruční servis?
Pošlete nám nezávaznou poptávku nebo nám zavolejte na +420 530 506 540